Известие

Collapse
No announcement yet.

Как се сваля централната конзола?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Спрей за автобронии. Продава се в бриколаж и практикер. Има няколко цвята. Сбваляш конзолата, почистваш, шкуриш, заглаждаш, пръскаш и пак слагаш. разкошно става - като нова!
    няма вече Алфи, няма вече тръпка...

    Comment


    • #17
      С шагрен (също се продава на спрей, по принцип е предназначен за антикорозионно покритие и слоя който се образува с него е еластичен) също става доста добре но седи доста по-грапаво отколкото спрея за брони. Даже отгоре можеш да удариш една ръка боя каквато те влече (примерно черен мат) и спи градО...

      Comment


      • #18
        Или облепяш с фолио имитиращо карбон
        Виж тук, ти разбира се може да вземеш и по скъпо фолио
        http://clubalfaromeo.com/forum/showt...31375&page=348
        2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
        CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Parhelios Покажи съобщение
          Да оспамя и аз темата. Моята конзола също е надрана, а като допълнителен бонус някакъв ароматизатор (предполагам) се е разтекъл върху нея. Сега има две симпатични нагърчени лентички и драскотини.
          Та мисълта ми е - след като махна покритието с какво мога да я покрия отново? До момента се сещам само за спрей или карбоново фолио. Не знам как ще се получи с фолиото - имам известни опасения, че ще вляза директно в темата "селски тунинг". Някакви други идеи?
          Минаваш, хубаво със коресилин шлайфаш със шкурка до изравняване, пак коресилин за да се обезмасли и нанасяш примерно на марката Вери Уелл акрилен спрей!
          Става прекрасно не се трие и надира аз ги пръсках 3-4 ръце!

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Parhelios Покажи съобщение
            Да оспамя и аз темата. Моята конзола също е надрана, а като допълнителен бонус някакъв ароматизатор (предполагам) се е разтекъл върху нея. Сега има две симпатични нагърчени лентички и драскотини.
            Та мисълта ми е - след като махна покритието с какво мога да я покрия отново? До момента се сещам само за спрей или карбоново фолио. Не знам как ще се получи с фолиото - имам известни опасения, че ще вляза директно в темата "селски тунинг". Някакви други идеи?
            Тези нагърчени лентички и драскотини предполагам, че са само върху дъвковидното покритие. Аз успешно успях да го сваля (с ацетон по спомен), като пластмасата остана непокътната. Та реших да си го оставя така.
            Онзи ден обаче свалих пак барчето м/у седалките и видях, че съм пропуснал едно място. Като се пробвах да го доизтъркам с лакочистител засрах пластмасата. Явно не съм го търкал с ацетон, а с нещо друго (вероятно кореселин).
            Та след като го свалиш ти препоръчвам или да го оставиш "натюр", или да го пръснеш със спрей черен мат за пластмаса. Гледах снимки на едно такова изпълнение и стоеше много симпатично - като оригиналния замисъл.
            Last edited by b_angelov; d.m.y г., 18:50.
            Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
            Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

            Comment


            • #21
              Да, върху дъвковидното нещо бяха лентичките. Минах го първо с кореселин, ама натюр нещо не ми хареса как стои. В момента пластмасите са изшкурени, почистени и напръскани със спрей 4 ръце. Цвета си го оставих сребрист. Утре ще се види резултата на светло какъв е - но засега ми изглежда доста добре
              Благодаря на всички за съветите
              Alfa Romeo GTV 2.0 16V '99

              Comment


              • #22
                Ето я моята гордост... Няма да коментирам, освен, че стана от 168-я път (буквално) и освен, че излезе доста пари ми стопи нервите, но собствениците на такива коли ще ме разберат (надявам се)...
                http://clubalfaromeo.com/forum/showp...&postcount=803
                Last edited by badmadafaka; d.m.y г., 22:04.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                  Ето я моята гордост... Няма да коментирам, освен, че стана от 168-я път (буквално) и освен, че излезе доста пари ми стопи нервите, но собствениците на такива коли ще ме разберат (надявам се)...
                  хубаво си я боядисал,
                  само да попитам с каква цел си добавил уреди?

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщение
                    ...само да попитам с каква цел си добавил уреди?
                    Невероятно трудно ми е да отговоря на въпроса така формулиран... Мога да ти кажа само, че (за мен) налягането и температурата на маслото са най-важните уреди за всеки туйнспарк

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                      Невероятно трудно ми е да отговоря на въпроса така формулиран... Мога да ти кажа само, че (за мен) налягането и температурата на маслото са най-важните уреди за всеки туйнспарк
                      Е съвсем си ми отговорил макар и на така формулиран въпрос

                      Comment

                      Working...
                      X